Gambar Gambar Minggu Pertama di Uitm Jasin 2017

 Assalamualaikum. 


harini 11/12/2021 , waktu 11:12 pagi. saya sedang membersihkan folder Google Drive. ye buat makluman semua Google Drive hanya provide 15 gb sahaja dan saya pun tak tahu apa saya letak sampai penuhhh. jadi ayuhh bersihkann. jadi ini merupakan gambar saya ketika SEM satu di Uitm Jasin. Permulaan hidup saya di UiTM. Indahnya dan perlukan pengrorbanan ye.


First Time Masuk Bilik


Inilah Katil Saya


Selfie pertama bersama bersama housemate

                                                
                                            Sesi Orientasi bersama Pemimpin Mahasiswa




                                    Orientasi di Uitm Jasin berlansung selama seminggu ye 








hahaaha pada 2021, saya pergi perkahwinan PM Dan dan PM Dina, tak sangka dulu menjadi fasilitator kami, akhirnya berakhir di jinjang pelamin.

ini sesi uni tour. first time bertemu rakan rakan.




Muka serius betul ye tu.



Pertama Kali Bergambar di Agrotech Plantation.













dan last sekali selfie bersama rakan rakan baruu.


Ulasan