My blog

Blog ni mula mula aku tulis masa aku form 1 kot x ingatlah , and then aku delete post post lama and buat post baru masa f4 . Then masa ada musibah yang melanda. Dari kat maktab lagi dah pikir bila cuti nak buat blog . Nak cerita kat semua orang pasal apa yang terjadi dalam hidup ini dan buatkan orang timbul keinsafan . Tapi sekarang orang baya aku macam x minat sangat blogging . Ade lah sorang dua yang aku kenal . Tu pu  x aktif mana . Haha padahal ada ramai lagi yang active kita je tak tahu .

So setelah masuk tahun baru ni , dan sejak ada astro , saya banyak nonton movie, and saya try nak review film yang saya tgok walaupun movie lama . Saja je nak improve karangan . So wish me luck . And sebenarnya blog ni more kepada luahan hati saya juga . Haih . Kelakar gak bila ada orang yang baca luahan hati saya yang tah pape.

So dah malam . Goodnite .

Ulasan